Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2008

προλογος

γεια σε ολους και καλη σας χρονια!ειμαι ο νεφεληγερετης και μεσα απο αυτο το ιστολογιο θα μαθετε τις σκεψεις μου επανω σε πολλα θεματα,τα ονειρα μου που ειναι απειρα καθως και τις ευαισθησιες μου.Το ονομα νεφεληγερετης προερχεται απο το βιβλιο<<Μαρια Νεφελη>>ενος ανθρωπου που αγαπησε την Ελλαδα,και ειδικοτερα το αιγαιο που την αγκαλιαζει,οσο κανεις αλλος.Αποφασισα να φτιακσω το ιστολογιο μου γιατι ειχα τοσα πολλα να πω και θα εσκαγα αν δεν τα ελεγα.....Λοιπον αυτα!.........Α!Δυο συμβουλες!Ζηστε τα ονειρα σας και μην αφησετε καμια στιγμη να σας ξεφυγει..οποιος θελει ας με ακολουθησει υποσχομαι πως θα τον οδηγησω σε εναν μαγικο κοσμο χωρις αγχος,στρες και εξωγηινους..........να ειστε ολοι καλα και μην ξεχνατε οι βροχερες μερες ειναι οι καλυτερες...Απλαυστε..τις!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γιατι να 'ναι ολα αυτα τοσο ευκολα στα λογια, και τοσο δυσκολα στην πραξη;;; ποσο καλυτερος και ομορφοτερος θα 'ταν ο κοσμος αν πραγματικα τα ακολουθουσαμε.....