Σάββατο 26 Απριλίου 2008

νυχτερινη νοσταλγια

Σε αγαπω,το ξερεις στο λεω καθε μερα.....στο λεω την ημερα,την νυχτα,στον υπνο μου, στον ξυπνιο μου.....Ναι,ειναι αληθεια,στο λεω και δεν περιμενω απο σενα τιποτα...Τιποτα απλα λιγη αγαπη.ξερεις κατι αλλοι θα σκοτωναν για τετοια αγαπη,αληθινη αγαπη...Δεν ξερω τι να κανω,δεν εχω σχεδιο,ποτε δεν ειχα!Ποτε δεν μου αρεσαν τα σχεδια στον ερωτα αν και δεν τον ειχα ζησει ποτε πριν...παντα πιστευα οτι τα σχεδια ειναι για τον πολεμο,οχι για την αγαπη,για την αγαπη χρειαζεται ειλικρινια,ειναι η πολλοστη φορα που καθομαι στο δωματιο μου και σε σκεφτομαι...κανενας δεν ξερει τι εχω και οσοι ξερουν ειναι επειδη εγω τους το ειπα και κανενας τους δεν καταλαβε...αν και δεν ξερω ποσοι προσπαθησαν..Καποτε πιστευα οτι ο ερωτας ειναι κατι το μοναδικο...οτι υπαρχει το αλλο μισο και αυτο ησουν εσυ αλλα τωρα προσπαθω να το ξεχασω...να πω οτι υπαρχουν και αλλα....
Καθε μερα συξητω με τον εαυτο μου τι να κανω,απο την μια σκεφτομαι..ρε!δεν ντρεπεσαι σε εχει γραμενο στα αρχδια της και εσυ καθεσαι και το συξητας ακομα,σηκω φυγε!βρες καποια που να της μοιαζει και τελος!Απο την αλλη σκεφτομαι οτι καμια δεν της μοιαζει,ειναι μοναδικη...ειναι το πιο λευκο χρωμα απο τις σκεψεις μου,οτι μου δινει δυναμη....οτι εγω πρεπει να την κερδισω,οτι εγω πρεπει να την κανω να με θελει...να με ερωτευτει....να την κανω χαρουμενη.....δυστuχως η ευτυχως ειμαι ερωτευμενος μαζι της....και ετσι ειμαι στην δευτερη ιδεα.....


Περπαταω στα συννεφα,μεχρι να σε βρω,να σε αγκαλιασω,και να ζησω για παντα μαζι σου.....



Νεφεληγερετης στην οδυσσεια της νυχτας

4 σχόλια:

penny είπε...

re???poli wraio....teleio....axios!!!

penny είπε...

thanx gia to com...s adapodidw ta panta!!!s euxaristw poli

✿ margarita είπε...

ΜΗ ΛΥΠΑΣΑΙ,ΝΑ ΧΑΡΕΣΑΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΕΣ,ΚΙ ΑΣ ΣΕ ΠΟΝΑΕΙ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ..

✿ margarita είπε...

ΟΥΠΣ..ΧΑΡΕΣΑΙ=ΧΑΙΡΕΣΑΙ